fredag 11 november 2011

Fredag = långdag

Äntligen fredag! Klockan ringer 06.40 och hemma är jag igen klockan 19 ikväll, långdag alltså. Men inte ens 7 timmar företagsvärdering ska få trycka ner mitt humör; är det fredag så är det! Och imorgon så ska vi ut på äventyr, det bär nämligen av till GeKås! Härligt härligt! Julklappsshopping, garderobsuppdatering och trängsel är vad jag laddar för. Klockan 5 ringer väckarklockan imorgon bitti, men det får det vara värt.

I övrigt så pluggar jag järnet just nu. Det är skola och zumba och igår hade jag även virkkurstillfälle nummer 2 (vilket gick sååå mycket bättre än förra torsdagen, tack och lov!). På grund av detta flödar inte direkt kreativiteten, men jag virkar mössor och pulsvärmare när tillfälle ges inför de två julmarknader jag snart ska vara med på. Tyvärr har jag inga bilder, då jag just nu sitter i ett grupprum på LiU och inväntar mina gruppkamrater (anländer man 40 min före alla andra finns det tid att filosofera lite).

Men, nu är det dags att börja trampa lite lätt på gasen och därefter är det full fart genom helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar