tisdag 17 juli 2012

Frukost x2

Det blir mycket matsnack nu, men så ser livet ut i stort sett. Jag jobbar, äter och sover. Emellanåt kläms det in lite plugg och träning, that's it. Det ska bli så himla skönt att lämna den vardagen bakom sig en vecka, då vi på fredag åker norrut för att umgås med familjen!
Men fram tills dess får ni stå ut med lite mer LCHF-tjat! Frukosten igår bestod av en kokosvåffla med grädde och blåbär. Riktigt gott, men skulle nog passa bättre med sötare bär, typ jordgubbar. Eller så smälter man lite choklad och ringlar över så har du en finfin efterrätt! Igår bakade jag oopsies (LCHF-bröd) och i morse toppade jag det med ost och gurka. Och självklart är en kopp te obligatoriskt! Numer med en skvätt grädde i, mums!



1 kommentar:

  1. Mums!Ser gott ut! Vart hittar du recepten?
    Jag äter GI sedan 3 veckor tillbaka och behöver lite inspiration till nya maträtter :)

    Tack för att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar, för nu hittade jag din blogg!

    SvaraRadera