fredag 28 juni 2013

Jag är KLAR!

Efter 4 års slit på universitetet, och ytterligare ett år för att läsa om två kurser och begära omprövning på sista tentan, så är jag äntligen klar! Jag har numera mina 240 högskolepoäng inrapporterade och kan kalla mig för en färdigutbildad civilekonom!
Lättnaden är total och nu ska alla gamla anteckningar äntligen rensas bort. Alla böcker ska läggas i en hög och förhoppningsvis kommer några att kunna säljas vidare till någon annan stackare som fortfarande läser.

I och med gravidmagen blir firandet inte alltför märkvärdigt. Det har blivit nåt glas alkoholfritt vitt vin och hemmamys. Igår begav vi oss till Jönköping och shoppade upp det sista på vårt Ikea-presentkort, så det får väl bli lite skruvande och fixande. Nu har det dessutom bökats runt i magen i ca 30 minuter, så det är nog dags att kliva upp för dagen. Frukost, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar