måndag 9 maj 2011

Ambitiös måndag

Jag hade bestämt mig sedan ett tag tillbaka att verkligen ge järnet på vårens sista kurs som började idag och denna måndag blev den första dagen i mitt nya ambitiösa liv! (Ja, i alla fall för 5 veckor framåt.) Tidig föreläsning och därefter hem och plugga. Jag gjorde ett försök att läsa ute i solsängen, men råkade visst slumra till en stund, så det sista fick läsas inomhus! För morgondagen har jag till och med bokat ett grupprum för lite plugg efter föreläsningen, så den här gången har jag minsann inga ursäkter för att inte ligga i fas med läsandet!

Nu sitter jag iförd träningskläder och inväntar P. Vi ska promenera bort till gymmet och träna en timme, hem och äta och därefter blir det tydligen lite jobb i trädgården (på P:s begäran). Så, en ambitiös måndag  (utan pyssel) blir det och jag lär antagligen somna ovaggad ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar