söndag 15 maj 2011

Helg utan pyssel

Jag vet inte riktigt var dagarna tar vägen, men försvinner gör de! Det är redan söndag kväll och jag har tydligen inte bloggat sedan i torsdags! Jag känner mig rätt mör för tillfället. Hade en lagom trevlig påhälsning av migrän tidigare idag och jag blir skapligt trött och allmänt sliten efteråt. Så idag har vi inte gjort många knop här hemma. P har passat upp på mig på bästa vis och det enda jag åstadkommit är lite hjälp med middagen och därefter en dusch. Men är det söndag så är det!

Igår (efter ett par timmars krypande och rensande bland nyponrosor) var vi på grillfest här "i byn". Mycket trevligt med många skratt, gott grillat och rosévin. Somrigt värre! Nu är det bara att ladda batterierna för den kommande veckan. Det blir troligen några halvlånga dagar på LiU är jag rädd. Jag återkommer förhoppningsvis snart med lite bilder på hur det tar sig i vår trädgård!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar