fredag 12 augusti 2011

Händelserik höst

Sista arbetsdagen för denna sommar, men det betyder inte att almanackan inte är fulltecknad framöver ändå! Hösten/vintern är full av skojigheter som ska upplevas:
  • P och jag ska börja övningsköra. Äntligen kanske jag slipper vara den enda chauffören i familjen ;)

  • Snart dags att starta upp min fortsättningskurs i linedance igen!

  • Jag ska börja jobba som pass-instruktör på gymmet i vårt lilla samhälle och hålla i afrikansk dans och zumba.

  • Och för att kunna hålla zumba-pass måste jag genomgå en utbildning, så det blir en helg i Stockhom i slutet av oktober.

  • Två julmarknader är inbokade där jag ska ha bord + att det kanske blir en tredje. Jag har alltså mycket pyssel framför mig!

  • Sista året på civilekonomprogrammet på Linköpings universitet påbörjas om drygt en vecka. Nu är ljuset i slutet av tunneln påtagligt på riktigt!

Ja, det är några av alla de saker jag ska göra. Låter väl inte helt fel, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar