måndag 8 augusti 2011

Regn och sol

Ujujuj vad dåligt av mig att inte blogga något alls i helgen! Och någon vettig ursäkt har jag inte heller...
I helgen har sol och regn varvats om vartannat. Lördagen var rätt så fin, så den tillbringades på Rydsnäs marknad och därefter en stund i solsängen med en god bok och bebisbesök! Bebisbesöket inspirerade till att virka en skallra till den lille, så nu ligger den och väntar på sin nya ägare. P och jag hade dessutom dejtkväll i lördags, så då blev det grillat, vin, film och mys.

Söndagen då, ja då blev det mest pyssel för min del! Jag virkade bland annat årets första tomte! Ja, jag vet att det är tidigt, men jag laddar för fullt inför kommande julmarknader och då gäller det att ha hunnit prova idéer och virka några säljbara exemplar. En granne kom också förbi och bad mig virka ett fodral tills hans Iphone vilket blev klart innan jag gick och lade mig igår. En hel del pyssel, men inga bilder ännu. Det ska jag försöka åtgärda under kvällen!

Bjuder dock på en liten bild på mig och P när vi var i stugan och skulle vandra ner till bryggan i regnet. Snyggare än så här blir det inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar