lördag 22 oktober 2011

Listar istället

Ligger även idag bara i soffan och väntar ut det onda i kroppen, så istället för att göra något vettigt inlägg lånar jag en lista från LindaK:
Längd: 168 cm
Vikt: kramgo
Hårfärg: blonderat
Ögonfärg: blå/grå
Fräknar: icke
Bästa kroppsdel: just nu rumpan, då jag mest bara sitter! Den funkar rätt bra annars också!
Sämsta kroppsdel: lår som tar för mycket plats i både kläder och på bussäten.
Ärr: ett par små. Ett på höger handled efter lillebrors tumnagel från när jag var typ 10 och ett över underläppen från en operation i våras.
Tatueringar: kattassar på bröstet, kinesiskt tecken på höger arm, en drake på höger lår och ett S på höger fotled.
Piercingar: tre hål i öronen och ring i näsan.
Sjukdom: just nu en jävlig förkylning och den vanliga svaga (?) graden av galenskap.
Brutna ben: inga, bara en spricka som jag fick efter att ha hoppat i en vattenpöl under universitetsnollningen.
Fobi: spindlar och mörker.
Tvångstanke: klarar inte av att bli jagad i trappor eller att lämna ett mörkt rum utan att springa.
Rädsla: att något ska hända nära och kära.
Kroppsligt partytrick: har en lång tunga, så det kan bli tävlingar i vem som når längst ner på hakan/når sin egen näsa. Önskar dock att jag kunde rulla magen som P!
Bästa känsla: ledig fredagseftermiddag med sambon.
Bästa fysiska känsla: när migränen lagt sig och jag inser att huvudet inte alls gör ont längre!

Ja. that's it for now. Snart vankas det bakad potatis med räkor till middag a la P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar