tisdag 17 januari 2012

Fresh air!

Vad lätt det är att andas när luften är rensad!

Ett par tunga stenar har lyfts ifrån mitt hjärta och veckan har börjat på absolut bästa sätt. Idag har jag en helt ledig dag (!) och den ska spenderas i pysselrummet samt inpluggande av lite ny zumba-koreografi. Det hela kommer att toppas med ett zumba-pass ikväll. Resten av veckan är inte så pjåkig den heller, då den här (h*lvetes-)kursen avslutas på torsdag och under min lediga fredag ska jag på en sista intervju som ska leda fram till det avgörande beslutet. Jag hoppas bara att de inte drar ut på det hela till efter helgen!

Jaja, dit är det flera dagar kvar, så idag får det bli fokus på mysbyxor och sådant som gör hjärtat glatt.
Ett av de armband som nu finns att köpa i min webshop.Är lämpligt nog döpt till Zen och får symbolisera min dag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar