tisdag 3 januari 2012

På andra sidan

Så är vi då ett par dagar in på det nya året och visst känns det väl ändå lite i kroppen? Möjligheterna, förväntningarna... Jag har flera (småluddiga) mål för året, som jag egentligen borde plita ner på papper och jag hoppas verkligen att jag lyckas förverkliga allt! Bland annat ska jag försöka bli mer strukturerad. Ett väldans bra tillbehör blir då detta söta fodral som jag fick av P i julklapp till mina små virkprylar.
Jag har den blå krokodilen och där får nålar och sax utan problem! Fodralen finns på loveknitting.se.

Och så ska jag jobba vidare med min zumba! Jag har precis jobbat med några nya låtar inför söndagens premiär a la 2012 och så är jag anmäld till ytterligare zumbautbildning i mars.
Nu kör vi! (ska bara ta en dusch först!)

1 kommentar: