lördag 11 februari 2012

Allt och ingenting

Det blev visst en oplanerad bloggpaus för min del! Men i övriga livet rullar allt på i en himla fart! Uppsatsskrivandet är i full gång, jag har 3 zumba-pass i veckan och tillbringar gärna övrig tid i pysselrummet eller  i soffan uppkrupen hos P. Just nu har jag dock en lugn stund, då jag sitter och väntar på att tiden ska gå och det ska bli dags för P och mig att ta en promenad hem till hans föräldrar och äta släktmiddag.

Det har varit en sådan där dag idag, då det verkligen inte går att ta sig för något vettigt. Det blev en lyxig långfrukost uppe hos grannen och hans ettåriga son + grannens flickvän som är uppe på sitt första besök. Mycket trevlig start på dagen! Och därefter har jag inte lyckats göra något annat än att ta en dusch och göra två tallrikar fruktsallad. Produktiv dag alltså! Egentligen borde jag sätta mig i pysselrummet, då jag ska ta med mig lite smycken upp på en loppis som hålls här i byn varje söndag. Jag ska sitta där som ansvarig imorgon och sköta deras tipsrunda med mera. Och så fick jag erbjudande om att ta med mig mina saker som är till försäljning, så det är ju skoj!

Ja, det här var väl en rolig uppdatering, eller hur? :) Jag ska ta mig i kragen och komma med något vettigt nästa gång. Jag har ju provat på en ny hobby som jag måste visa några bildbevis på; nämligen pärla med pärlplattor! Ni vet, sådant som man gjorde som barn. Än så länge har det blivit några småsaker till P:s spelrum och vem vet vad det blir härnäst? Men jag får vänta tills det blir dagsljus igen för att få till några vettiga bilder. Den som väntar på något gott.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar