måndag 20 februari 2012

Ännu mer ego

Förutom att egoboosta med att promota för att jag varit med och skrivit en bok så blev mitt ego ÄNNU mer uppblåst i helgen, då jag fick ett samtal från lokaltidningen som ville ha en pratstund med mig angående mina zumbapass. Tydligen tycker folk att det är så pass roligt att de tipsar tidningen :) Så det blev en liten intervju i lördags och så lite fotande under gårdagens pass och mycket riktigt finns det hela i tryck idag! Jag ska se om jag kan lyckas ta en bild på det hela och lägga in (finns ingen gratis web-upplaga). Skojigt värre är det i alla fall! Nu ska jag fortsätta min lunchpaus i uppsatsskrivande med att göra varma mackor med makrill. Mums!
Passar på skylta ytterligare med mitt namn i form av pyssel. Jag har börjat stansa lite och här ett exempel på vad jag kan åstadkomma. Självklart kan du beställa ett eget namnsmycke hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar