söndag 30 september 2012

Inspirerande helg

I helgen har det blivit tidiga mornar och många mil i bil, men det har det varit värt!

Igår åkte jag och P till Göteborg, då jag skulle delta under zumbas B2-utbildning och under tiden passade P på att besöka bokmässan.

Idag blev det att packa med kryckorna och ta en Voltaren mot onda fötter och en dubbel koffeindos mot migränkänningarna jag vaknade med inför nästa äventyr. Denna gång bar det av mot Borås och Syfestivalen med svärmor och hennes svägerska. Nu är vi på väg hemåt och jag är skapligt trött.

Jag är i alla fall fylld med inspiration, både vad gäller Zumba och handarbete. Tyvärr kan jag bara utöva det ena, men det är ju bättre än inget! Nu skulle det sitta gott med ett varmt mål mat, en whisky och en skön säng. Men då det tar en stund innan jag är hemma kan jag passa på att visa ett par återbruksalster från Röda korsets monter på mässan:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar