torsdag 13 december 2012

Full fart mot julen!

Förstår ni att det är lucia idag? Vart tar tiden vägen? Och ja, jag känner mig väldigt vuxen när jag ställer mig själv och andra den frågan. För att inte glömma något skrivs det en del listor för tillfället. Kvällens lista har dock strukits helt då vi ska bege oss på bio och då hinner jag inte mer än att åka hem och slänga i mig lite mat innan det är dags att åka igen.

Gårdagens ingefärskola blev i alla fall god, även fast ingefärssmaken var ganska tam. Imorgon blir det nog lite mer bullbak och så har jag tänkt slå in någon julklapp att lägga under någon av granarna. Vi har ju två stycken: en på övervåningen och en på nedervåningen. Tre granar om vi räknar den som står ute! Varsågoda, vår övervåningsgran:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar