tisdag 15 januari 2013

Seg bloggare

Det var då själva den vad jag är trög på att blogga! Det är inte så att jag inte har saker för mig, men det kanske inte är så roligt att se bilder på samma bröllopspyssel om och om igen? Det stora pysslet är nu i alla fall klart och skickas ut i landet as we speak (eller läser). Så jag kommer snart visa bilder på det helt färdiga resultatet!

Förutom detta pyssel lägger vi här hemma tid på att se på serien Jericho, äta julens överblivna godisbitar och njuta av livet. Jag har dessutom mitt första årsbokslut på jobbet, så mina hjärnceller slår lite lätt knut på sig själva. Ikväll får jag i alla fall släppa loss ordentligt med lite Zumba innan det bär iväg hemåt. Som tur är har jag världens bästa sambo som sköter marktjänsten! Vad sägs om denna middag som väntade igår? Ribs, grönsaksstavar och mumsig dipsås *slurp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar