tisdag 15 mars 2011

Fler önskningar

Här kommer en sista sammanställning av vad jag önskar mig till födelsedagen (eller påsk):

  • Virkböckerna jag listat tidigare.
  • Tekanna (se tidigare inlägg för tips).
  • Garn såklart! Jag virkar mest i akryl, men akryl eller bomull kvittar! Storleken som efterfrågas är för stickor/virknålar storlek 3-5 (4 är optimalt för nål 3 som jag använder mest, men hela spannet funkar).
  • Mjukisbrallor att helgsofta i. Enfärgade, men inte vita. Den pösiga sorten med mudd nertill.
  • Pysseltillbehör i alla de former för virkning, smyckestillverkning och scrapbooking.
  • Myspys till badet och hemmaspat, som badskum, oljor, ansiktsmasker osv.
  • Goda lösteer!
  • En utlandsresa.
  • En solsäng som tål att stå utomhus i diverse väder.
  • En snygg paviljong till vår ena uteplats.
  • Ett nytt kök (och två badrum kan vi också slänga in).
  • En bukett (eller flera) med tulpaner.
  • Ett gott glas vin, framdukad middag och en chokladbit fungerar också alldeles utmärkt :)
Ja, nåt sånt där. Smått vardagslyx blandat med stora (och dyra) drömmar. Precis som livet ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar