torsdag 31 mars 2011

Sovande sötnosar

Ytterligare virkprojekt har tagit form. Denna gång blev det två bokmärken, i form av en sovande kisse och en sovande musunge. Det ska monteras en/ett par pärlor längst ner bara så är de klara!
Idag är det tenta som gäller och så är det älskade P:s födelsedag! Så nu ska jag ta och fixa det sista med hans födelsedagspresenter, packa väskan och sedan bege mig till universitetet. Åter sent ikväll (igen). Det är tuffa dagar nu, men egentligen är det mer skoj och utmanande än utmattande. Hoppas jag säger detsamma nästa vecka!

2 kommentarer:

  1. Vilka söta bokmärken. :) Själv har jag virkat ett bokmärke av en supermairo svamp - blev väldigt populär hos mitt syskonbarn. Kanske borde jag virka ett till mig själv också.

    Kul att du tyckte om min giraff och hennes ögon. Blev själv väldigt nöjd. Visst kan jag skriva en beskrivning på hur jag gjorde dem. :) Kul! Håll utkik i min blogg så kommer det nog ganska snart.

    SvaraRadera