onsdag 16 mars 2011

I have needs!

Jag har ett behov av att vara kreativ. Det kan gå lite i vågor, men emellanåt har jag sådant "pysselbehov" att jag knappt kan tänka på annat. Som tur är får jag lite utlopp för mitt pysslande på bussen in till LiU, men det räcker inte! Och nu har jag en tanke som fått ligga och gro ett tag och efter att ha vädrat den "på riktigt" med min sambo och funderat ytterligare har jag svårt att tänka på annat. Jag vet att det hela antagligen låter kryptiskt, men det känns dumt att säga för mycket innan det hela blivit mer än tankar. Jag tror att jag måste sätta mig ner och få ut tankarna och idéerna på papper, vädra tankarna med någon mer och så ska jag gå på en avslappnande massage om 1,5 timme.

Jag har förresten varit uppe sedan 6.30 på en ledig dag för att min skalle är sprängfylld med skrot. Så nu har jag hunnit slänga ut sängkläder på vädring, startat en tvättmaskin, vikt tvätt, ätit frukost och surfat en stund. Dags att ta itu med disken kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar