måndag 7 mars 2011

Önskar mig

Inte fullt 3 veckor tills jag fyller år, igen, så då är det väl kanske dags att knåpa ihop en önskelista för familjen att bocka av ;) Jag har dragit ut på det hela lite, då familjen ändå har till påsk på sig att fixa presenter. Det är ju inte så lätt det här när vi har över 70 mil emellan oss! Men, här kommer i alla fall några önskningar, alla i bokform och alla finns på Adlibris.com (fraktfritt kan väljas). Jag har inte kollat runt om de finns billigare någon annanstans, det överlåter jag åt shopparna själva!
http://www.bokus.com/bok/9789163866852/virka-roliga-amigurumis/ 80 kr (denna är slut på Adlibris för tillfället, men finns hos Bokus! Även möjlighet till fraktifritt här!)

Sådär ja, lite att välja på! De böcker som jag nog helst vill ha är boken längst ner (Mia Bengtssons bok nr 2, Virka roliga amigurumis) samt Annie Obaachan's 25 små gulliga amigurumidjur.

Fler önskningar kommer nog inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar