tisdag 20 september 2011

Förkyld i bråda tider

När jag trodde att jag klarat mig undan P:s förkylning så bryter den ut totalt efter söndagens afrikanska dans. Nu snörvlar och kraxar jag och är tröttare än tröttast oavsett tid på dygnet. Och som om inte det vore nog att stå ut med har jag ett stort kursseminarium med opponering imorgon som står för hälften av kursens poäng och på fredag är det tenta. Och ikväll är det dags för dans igen. Då det är Hälsovecka i Ydre kommun denna vecka och mitt namn står i programbladet så finns det inte en chans att jag ställer in! Jag har två timmar på mig nu att bara ligga i soffan och vila innan det är dags att trycka i sig en alvedon och ta treminuterspromenaden till träningslokalen. Vi får väl se om jag överlever kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar