torsdag 8 september 2011

Ledig torsdag?

Efter långa dagar på universitetet har jag nu en efterlängtad långhelg. Trots denna lediga torsdag ringde min väckarklocka 06.10 i morse då jag skulle bege mig till tandläkaren strax efter kl 7. Jippie...jag kan ju tänka mig trevligare saker, som att typ SOVA! Fördelen med att komma upp så tidigt är ju att jag hinner med så mycket! Nu är klockan 12.40 och lunchen är precis intagen och jag har redan hunnit tillbringa nästan en timme hos tandläkaren, pluggat, besökt sjukgymnasten, tvättat två maskiner och städat båda badrummen. Japp, så duktig är jag! Men nu är jag tom på energi igen. Så typiskt mig; jag kan hålla igång som fanken fram till lunch, därefter dalar det väldigt snabbt.

Nu blir det nog att glo på Ellen en stund, plugga och så hoppas jag på att hinna med lite pyssel idag också :)
Ja, så mycket intressant hade jag att dela med mig av för tillfället. På återseende med förhoppningsvis lite pysselbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar