fredag 9 september 2011

I mitt pysselrum

Fredagkväll och jag sitter i mitt pysselrum, lyssnar på P3 och smuttar på en öl. Sämre kan man ju ha det! Om någon timme ska vi till grannen och glo på film och i väntan huserar jag här medans P "myser" med sin dator :)

 Dagen har bestått av plugg och pysselorganisering.
Det senare kan ni inte se några bevis på bilden ovan! Såhär kaosartat är mitt pysselbord just nu. Jag skulle vilja säga att det är kontrollerat kaos, men jag måste nog erkänna att vissa saker borde få flytta upp på sina hyllor/krokar igen för att jag ska kunna hitta det jag behöver alla gånger! Men nu är det fredag och inget städande kommer att göras! Istället ska jag höja volymen på min radio, sluta ögonen, ta en klunk öl och fundera på vad jag ska pyssla härnäst!

Ursäkta bildkvaliteten, bilderna är tagna med datorns egna (kassa) webkamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar