onsdag 7 november 2012

Lite önskelista

Efter vissa påtryckningar har det då blivit dags att presentera årets önskelista. Egentligen så behöver jag ingenting, men självklart finns det alltid saker som vore trevligt att ha :)
  • Som lite träningsprylar till det blivande gymrummet i källaren

Det är något som både jag och Pönskar oss. Det kostar ordentligt mycket att köpa nytt i butik, men det finns en hel del på Blocket! Såg till exempel i Västernorrland *host host* att någon nu sålde både skivstångsrack, bänk, skivstång och vikter för 1000 kr. Det ni!
  • Som den pysslare jag är tackar jag aldrig nej till tyg, garner och/eller annat som går att pyssla med! Om man vill ha en specifikation på detta så får jag nog göra en separat lista just för sådant!
  • Underbara Claras bok - som jag hoppas att jag kanske får från P då han var på bokmässan i Göteborg samtidigt som denna donna... :)
  • En ny traktörpanna behöver vi faktiskt. Vi har en SKÄNKA från IKEA och den tycker jag är toppen! Teflon och med genomskinligt lock. Lagom pris också: 149 kr.
  • De två Marian Keyes böckerna jag inte har och varför inte läsa dessa iklädd en trevlig retrotröja?
Ops, vilket hopp det blev nu! Bilden var visst dåligt redigerad! Jaja, häng med!
  • Saker med fina ugglor på har ju blivit min grej... Prydnadsugglor har jag ju väldans dåligt av... Det finns fina vita på Åhléns och så har jag för mig att det även kan finnas på Lagerhaus.
  • Ny svart/vit/grö ögonskuggepalett från H&M. Min är både trasig i locket och så gott som helt slut i ett par färger. Dags för en ny!
  • Om man ändå är på H&M kan man hålla utkik efter dessa:
  • Och sådant som alltid funkar är goda löstéer (dricker alla färger, men undvik citrussmaker!), och mörk choklad i alla former och smaker. För att fortsätta på mysfaktorn så är ju ljus och andra stämningshöjare också alltid välkommet!
Högst upp på listan borde det ju stå att få tillbaka en helt smärtfri kropp så att jag kan börja med zumban igen! Eller nej förresten, det får vara nummer två. Nummer ett är ju att familjen tar sig hit i jultrafiken oskadda och att vi får ha en riktigt mysig jul tillsammans. Jag ska till och med ge mig på att göra egen glögg, det ni! Ja, god jul tills vidare då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar