onsdag 28 november 2012

Pausknapp?

Allt funderande och tänkande gör mig nog mer förvirrad än klar över saker och ting. Svävar mellan "jävlar anamma nu kör vi" och "det är inte värt det, det kommer aldrig att gå ändå". Och det finns visst inget facit att tjuvkika i längst bak i boken.

En liten minipaus i mitt tänkande fick jag iallafall igår när jag julpysslade i 45 minuter innan det blev film här hemma (och då var det full fart med mitt funderande igen. P måste ha fått skavsår i öronen av mina "tycker du jag är knäpp?" "kan det funka?" "vad ska jag göra?"). Vad jag pysslade kan jag dock inte visa ännu, utan ni får ge er till tåls tills på söndag. Det hela är ändå inte riktigt klart ännu... Men tills vidare kan jag visa ett inköp jag gjort för att öka julstämningen här hemma med hjälp av dofter: aromakakor från Yankee Candle. De räcker sjukt mycket längre än jag trodde! Har brutit av ca 1/5 av en kaka och den har ännu inte tagit slut efter 3 kvällar. Och det doftar himmelskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar