tisdag 20 november 2012

Zumbaabstinens

Jag har riktig zumbaabstinens just nu! Så pass att jag troligen kommer att testa mina fötter lite på söndag och gå på ett pass. Förhoppningsvis med ett par kollegor! I vilket fall så kan jag ju passa på att kombinera abstinensen med min önskelista! Här kommer några önskningar från zumbashopen. Tyvärr stänger den svenska webbutiken ner 3e december, då huvudkontoret ska ta över all e-handel i Europa, men än finns det lite tid! :) Så länge ordrarna läggs innan dess är det lugnt. Och butiken finns kvar i fysisk form. Storlek: L. Och som zumbainstruktör har jag 20% rabatt här inne, så om du vill gå in och titta och se lite trevligare priser så kan min inloggning få lånas :)
Priserna som visas på bilden är mina rabattpriser. Självklart finns det massor av annat skoj också, men allt finns inte i min size...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar