tisdag 28 augusti 2012

Funderar och funderar

För ovanlighetens skull så funderar jag lite. Just nu bidrar funderandet faktiskt till viss handling. Än så länge bara i pytte-mening, som att lyfta frågan, men ändå. Det kan leda till större förändringar  och det vill jag nog också. Det kommer i så fall att ställa vissa krav på mig själv, men det ger även möjlighet till viss frihet och flexibilitet. Och "lön för mödan".

Än så länge håller jag det för mig själv, men kan lugna nervösa med att jag inte kommer sluta mitt jobb eller något sådant! :) Men det finns ju mycket annat här i livet. Vi får se vad som händer, men ibland får man helt enkelt ta tag i saker på egen hand och se till att det händer något om man inte är nöjd med hur vissa saker fungerar. Stor eller liten förändring? Det beror på fler faktorer än bara på mig själv. I'll let you know when I know more!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar