torsdag 30 augusti 2012

Saknar skor!

Jag älskar skor. Jag tycker att ett par snygga skor kan lyfta en hel outfit, liksom att ett par "fula"/opassande skor kan förstöra. Då kanske ni kan förstå hur illa jag tyckt om att behöva gå i gympaskor och foppatofflor sedan i februari? Jag jobbar på kontor, har i princip alltid kjol eller klänning på mig och går runt i gympaskor. Blä säger jag bara! Fine, jag har "fuskat" någon gång, på typ bröllop och 120-årsfest, men annars har jag varit snäll mot mina fötter. Lytt ortopedens råd i hopp om att den plantar fasciit jag dras med i båda fötterna ska läka snart. Men det går långsamt. Och är dyrt. Hittills har jag nog lagt ut kring 6000 kr på skor och inlägg. Tänk vad många par SNYGGA skor jag hade kunnat få för de pengarna! Åh, vad jag saknar klackar! Om 1,5 vecka ska jag träffa en läkare och se vad nästa steg kan tänkas bli. Den ortopedmottagning jag varit på är inte lönt att besöka mer, då de bara kan fortsätta justera mina inlägg. Jag hoppas, hoppas på ett litet minimirakel. På fina skor, zumbadans och smärtfria dagar. Men tills dess fortsätter jag med att duktigt rulla fram...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar